Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

11 juni 2011

De älskar mig !

Jag är älskad !



Aldrig mer ska jag tvivla på det.



Jag har små kärleksbett över hela kroppen.



Till och med på fötterna.



Från topp till tå är jag täckt av dessa små kärleksbett.



Den som har lämnat dessa ömhetsbetygelser efter sig ser ut så här:






Dessa små bevingade blodsugare älskar verkligen mig och mitt blod.



För dom är jag ett vandrande smörgåsbord.



Fast deras uppskattning skulle jag gärna vara utan.......................












Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

1 kommentar:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ja hujeda mig! dom älskar mig oxå små och stora bulor lite var stans.. men just i kväll var de små knotten värre tom hunden ville gå in efter en stund..då är de illa!

Ha en skön söndag!
kram wivi