Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 februari 2009

Mina inlägg !

Det mesta måste nog ändå bara vara en massa babbel , svammel , ointressant eller kalla det vad ni vill.

Eller har man verkligen åstadkommit och skrivit nåt intressant , någon gång , orkar inte och gå tillbaka för att kolla inläggen.

Jag tänker fortsätta att babbla eller svammla här ett tag till :), och dom som vill läsa får väl göra det , andra som tycker det är ointressant att läsa mina babbeltexter , behöver ju inte göra det utan , de kan ju spana in någon annan blogg.

Alla har vi ju inte samma intresse.

Livet självt består av babbel och svammel , allvar och tråkigt , kul och humor ........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: