Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

13 augusti 2010

Skrockdag eller !

För er som har missat det så är det fredag i dag. Fredag den 13:e. Otursdagen nr. 1 , enligt många.

Det finns en hel mängd teorier om varför just fredag den 13:e anses innebära olycka eller otur.

Googlar man på saken så hittar man en del av detta skrock , men även om de allra flesta aldrig
skulle erkänna att de trodde på det så lägger nog en majoritet märke till att det är , ett speciellt datum.

För mig är de det , jag är född den 13:e och är inte skrockfull , för mig är det en lyckodag.

Fredagen den 13 maj 1966 fyllde jag faktiskt 13 år , de ni , så jag får nog åka in till stan och köpa
några Trisslotter..........



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: