Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 april 2011

Hela dagen är det Lördag !

God middag på er och på en lördag..


Det skiner sol och jag ska försöka att ta vara på den idag och göra

något bra.


Tyvärr så blåser det allt vad det går och det är inte alls så skönt


som det ser ut att vara.


Ska ta hundar på en liten rundtur i skogen och plocka några tussilago.



ER önskar jag en super fin dag på alla vis.......















Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

1 kommentar:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Fästingarna är komna så hunden är badad och droppad med frontline..på skogspromenaderna är vi nu slavade att titta neråt igen för huggisarna är vakna..
aldrig får man vara riktigt glad...

Ha en ljuvlig dag för de regnar inte....ännu!

Kram wivi