Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 april 2011

Morgonstund !




Innan du öppnar din yttedörr i dag så stanna upp och tänk efter innan du öppna den.




Tag några extra djupa andetag och minns hur vi har längtat efter solen, värmen och våren och




tänk på att när du öppna din ytterdörr i dag så finns allt det där utanför din dörr.




Skaka av dig alla måsten som du kan skjuta på framtiden och ta ett kliv ut för att göra denna




dagen till ett kärt Vårminne , njut dagen är din ...........























Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: