Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 maj 2011

Idag hände det !


Hejsan vad härligt att solen kommer att lysa på oss alla i hela


Sverige i några dagar framöver.


Så har det hänt , gick rakt emot en HUGGORM som låg på skogsvägen


idag på morgonen , när jag var ute och rastade hundarna.......OOuuiiii.


Nu blir JAG helt fixerad...PARANOID igen och kommer bara titta efter


ormar.


Varför måste de finnas..........




Så jag vill bara skicka ut en liten varning.


Se upp för den lilla "äckliga" huggormen för man vet inte vem han


väljer att sätta tänderna i.....USCHHHH......fYYYY.......
















Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: