Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

15 maj 2011

På lyxhotell !

FK-anställda utbildades på lyxhotell.




Sju anställda vid Försäkringskassan som skulle vidareutbildas ,


bland annat i ett verktyg som används i jakten på fuskare , fick


åka på en resa till Las Vegas som kostade 112 000 kronor.




Detta trots att en liknande konferens arrangeras i Stockholm i höst.


I Las Vegas bodde de på lyxhotellet Caesars Palace i fyra dagar i


april , skriver Aftonbladet.




- Vi lärde oss mycket men exakt vad kan jag inte riktigt


sammanfatta , säger en deltagare till tidningen.




Ja då fick man åter en kick i aschlet om att man har valt fel yrke...............














Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: