Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 oktober 2011

Vem vet !

Ja ni ser vad jag håller på med om dagarna vaa.



Och inte kan bloggen få mig att hoppa av även om jag vill det.

Så nu kan en undra vad som har hänt mig igentligen .


Klister i baken kanske ..........JAAAAaa en kan ju undra.


Hur det än må vara så önskar jag att ni bloggvänner har det gott och inte sitter fast på en kletig gunga iallafall.


För jag sitter tydligen fast i ett evigt gungande..............om det är roligt.


Ja...njaaa........ en få ta det för var det är , när en sitter fast så gör en det eller hur .


Men du passa dig för att sätta dig på en gunga man vet aldrig om man fastnar..............










Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: