Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

10 oktober 2011

Livet !


Hejsan nu är jag tillbaka , klart att jag har saknat er mina bloggvänner

.


Ja som sagt va ibland så räcker inte tiden till och vad gör man då........låter man bloggen vara på ett tag .......... så gjorde jag.



Jag hoppas ni alla ha det bra även om jag förstår att livet är en balansgång även för er, på både gott och ont..........









Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

1 kommentar:

Unknown sa...

Hallå vännen ! Ja du tänkte best att ta allt på en gång så kanske det blir lungt sen. Mår bra men trött o pigg om vart annat, men du vet ju. Ha en super goe dag kram Beijan