Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

02 november 2008

Idol - 2008


Funderar över det här med Idol. Man ska ju rösta på den idolen som man tycker ska bli årets idol vinnare. Själv har jag naturligtvis min alldeles egen idolvinnare redan utsedd , och hoppas givetvis att den personen vinner :). Heja XXXXX
Men sen finns det de som inte alls passar in i detta program, kan inte sjunga det låter bara skrickit , falskt , gapigt eller fånigt. Lika väl så är det ju bara en som kan vinna denna Idol titel, och man hoppas ju alltid att det är den som man själv tycker är bäst, om man har en favorit vill säga...
Så personligen tycker jag dom skulle göra om detta med röstningen av idolerna, man skulle få rösta på den man tycker gjorde det sämsta framförande av alla just denna kväll . Då vet jag precis, vem jag i allafall skulle rösta bort ( just nu ). JA, Ja, jag vet att detta låter lite knäppt,men så tycker jag att det det borde vara, men alla är vi olika och tur är väl det.....
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: