Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 januari 2009

Mygg !

Do har fergen po kroppen intagit en chokladbrun ferg , ja po gubben min syns det i allafall att han er po soligare bredgrader, vi ligger po stranden och bara myser , gubben leser bok .

Och jag do undrar ni , jo jag badar och badar , sen ligger jag i min solstol och kliar som bara den po mina myggbett, benen ser ut som om jag har spetelska , stora blemor som enkronor nestan , holler po att bli tokig po dessa mygg.

Har handlat allt po apokteket so inte myggen ska anfalla mig , men inte hjelper det , nog f*n hittar de ett stelle der jag missat att sprya po.

Jag for vel kopa mig en votdrekt so kanske de skiter i mig, nej nu ska vi ner och bada i det 30gr vattnet , ha det so skont der hemma i kylan.......

Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: