Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 januari 2009

Tittut !!

Idag har jag krupit ur sängen , där jag har legat sen söndag eftermiddag. Kom hem efter att ha varit och hälsat på mina föräldrar , gubben min höll på att laga middag , sa till honom " fasen vad kallt det är , jag fryser"

han svarade : det känns nog så , vi har ju precis kommit hem från en enorm värme.

Satte mig och äta , sen satte det igång , jag fick feber frossa , tror att jag hade , halva min garderob på mig när jag gick och lade mig i sängen , efter att ha legat där och skakat en timme ungefär så tog jag tempen , den visade 40,3 gr.

Sen körde det igång i magen , ni förstår nog vad jag menar. Ha fått höra av många , att jag skulle nog inte ätit den Kackerlackan

Men nu så är jag på benen ingen , fast de känns som spagetti , så jag får väl försöka röra mycket på mig idag .....




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: