Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 mars 2009

Fullmåne !


Har märkt att många av oss påverkas av när det är fullmåne. Speciellt att vi vi får svårare att sova då.

Själv märkte jag det redan förra natten , då jag sov mycket oroligt. Visserligen har jag sömnproblem vanligtvis också men jag tror att fullmånen bidrar också.

Men det är nog inte så konstigt om vi människor påverkas av månen , då mycket i naturen i övrigt gör det.

Kanske som här i bilden vi skulle ta en promenad i månskenet tillsammans med våra fyrbenta vänner.

Visst ser det mysigt ut......


Kram mor i Stugan

Inga kommentarer: