Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

07 maj 2009

Vad bjuder dagen på !

Alla skall vi väl göra nåt idag, eller hur.

En del mycket och andra lite.

Men nåt blir det väl. Jag skall handla , plocka lite här hemma , det räcker alltid till.


Ut på promenader , med hundarna , träna Hugo ( med klicker ) så vi kan våran läxa till nästa gång.


Annars blir det väl till att ta det stilla lugnt , måste låta min rygg få sin vila , har haft jädrans dåligt i ryggen ett tag.


Men det har varit för mycket aktiviteter , och jag har inte varit så snäll mot min onda rygg.


Men ni andra då.

vad tänker ni göra idag då.......





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: