Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 juli 2009

Här kommer någonting extra!

Wataru Itou , en ung student från Tokyo , har spenderat 4 år på att skapa ett gigantiskt slott, med endast VANLIGT PAPPER som byggmaterial.

Hela skapelsen är gjord med hjälp av tre simpla verktyg. SAX , LINJAL och KLISTER.

När slottet var färdigt så installerades dessutom färgskiftande led lampor i alla byggnader.

Wataru säger i en intervju att han gjorde det dels för att få ett BRA BETYG på sitt PROJEKTARBETE , och dels för att han tyckte att det var en rolig utmaning.


Resultatet.







Själv kan jag vika ett pappersplan, men där går gränsen........





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: