Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 juli 2009

Konst Tips på vad NI kan göra i sommar !


En del är bara så kreativa , om man nu ändå bara ligger där på badstranden och inte har något annat för sig.

Så kan man ju glädja sina badande och solande medmänniskor med några fina konstverk som man då gör i det som finns närmast tillgängligt , nämligen sanden .

Här får ni några tips på vad ni kan åstadkomma när NI är på stranden i sommar , ser väl inte så svårt ut. *LER*.













Visst är det fint , synd bara att det förstörs vid nästa regnskur.........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: