Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 augusti 2009

Hemma !



Jaha , hemma igen efter en flygtur ner i Europa.............






Där vi upplevde mycket , så vi släpade runt med kameran , för en massa foton skulle med hem.........

Det blev bland annat foton på trädgårdsdjur , som de tydligen älskar att ha i sina pytte små trädgårdar.............



Inne i storstaden fanns det en massa roliga människor , som dök upp överallt........




Efter att vandrat runt i Storstaden , så var det gott att få sig en rejäl

middag.........



Kram Mor i Stugan







Inga kommentarer: