Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 augusti 2009

Varför måste folk köra i fyllan eller påverkad av droger!


Jag kan inte begripa varför människor måste sätta sig bakom ratten drogpåverkad av någonting.

Då man vet hur man blir efter att bara ha druckit sprit , man blir vinglig och inte lika skärpt.

DET VET JU ALLA.

Så inte är det väl då lämpligt att sätta sig och köra bil heller.

När man inte kan GÅ rakt , hur skall man då kunna köra bil rakt fram och med skärpa.

Det är ju så onödiga dödsolyckor som sker på grund av dessa GALNINGAR (ja jag kan inte kalla dom annat).

Det är ju inte alltid att människor dör, men dom kan ju bli handikappade för livet , totalförlamade kanske.

Många gånger väldigt unga människor med hela livet framför sig.

SÅ ONÖDIGT , OM FOLK BARA KUNDE TÄNKA SIG FÖR........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: