Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 augusti 2011



Jag har knölat runt i den här världen ganska så länge men har på alla vis tappat fart under den


senaste tiden..



Jag har inte ens så mycket att skylla på..


Jag kan inte ens säga att jag har jobbat mer än någon annan för det finns dom som sköter sin


blogg med bravur och jobbar mer än heltid och det gör inte jag..


Jag varken jobbar mer än heltid eller sköter bloggen med bravur så jag har liksom inget bra att


säga alls.. Ska skärpa mig , lovar........






HA EN UNDERBAR SKÖN SÖNDAG , OCH NJUT..........









Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: