Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

28 augusti 2011

JAHA !


Kom ni ihåg det var inte så länge sedan vi stod där och sjöng.......DET ÄR VÅÅÅÅREN DET ÄR VÅÅÅÅÅÅREN SOM HAR KOMMIT I GEN SOM EN KÄR GAMMAL VÄN.... TRALLALLLAAALALAL........



Sedan sjöng vi : ..........NU ÄR DEN FÖRBANNADE SOMMAREN HÄR EN OBESKRIVLIG PLÅGA . SVETTIG OCH DAMMIG OCH SLÖ OCH TVÄR TORTERAS JAG AV SOL................OSV...........tralalalalaa alalaallaa !



Men vet ni vad jag nu vill sjunga : VÅR BÄSTA TID ÄR NU VEM VET OM MORGONDAGEN HAR SOL HAR SOL...osv ....trallallalalala..... !



Tag med er min tanke, livet är för kort så se dig omkring och njut av det du har............ DU HAR LIVET !












Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: