Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 september 2011

Gå på kurs !

Hej Hej där ute...



September är här och jag funderar på om du har anmält dig till en kurs i höst.......typ : data, måla, sy, matkurs ja du fattar säkert vad jag menar.



Annars är det hög tid nu att du anmäler dig till den där kursen som du så länge har funderat på att gå.



Du vet väl att du är viktig för annars kanske inte det blir någon kurs av för de andra som har anmält sig.



Det behöver ju vara ett visst antal deltagare på kursen för att den ska gå av staplen (bli av).



Om du sitt där hemma och fundera så ring och hör dig för, kanske just ditt intresse för kursen kan avgöra om kursen bli av och tänk vad roligt ni får tillsammans.



Jag själv har anmält mig till en kurs och sitter just "nu" och väntar på besked om den ska kommer i gång. ...




Vem vet kursen kanske kommer igång tack vare dig......









Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: