Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 september 2011

En livrädd Erika i Hollywoodfruar !

Har ni sett det programmet?



Där Gunilla med sin lilla dotter Erika ska prova lyckan...Gunilla är fullkomligt galen och man kan riktigt se för varje program dottern Erikas rädsla för sin mor.



Den här flickan kommer det att gå illa för som måste stå ut med en sådan mor.



Finns det ingen människa som ser hur dåligt dottern mår..



Flickan är ju fullkomligt livrädd för sin mor och den lilla flickan försöker göra sin mamma till lags.



I förra avsnittet så kunde man till och med filma när Gunilla går in i ett annat rum med sin

dotter Erika och så hör man Gunilla viskar till sin dotter att mer eller mindre skärpa till sig.



Inte en människa ser vad Gunilla gör mot sin dotter i det andra rummet, men man kan tydligt se

att något har hänt mellan mor och dotter när dom väl kommer ut ur rummet..




Flickan är nu så följsam och lydig och följer varenda liten vink som hennes mor säger till henne att utföra..



Men börjar det inte gå lite väl långt nu?



Finns det inga psykologer inom Tv-teamet som ser detta....



Och som kan hjälpa den lilla flickan istället för att filma flickans elände tillsammans med sin hemska mor...........



Jag blir fruktansvärt förbaskat på att en människa som Gunilla får bete sig så här och att det visas överhuvud taget i våra Tv-kanaler här i vårt land.



Istället skulle man ju helt enkelt bara plocka bort den här människan från programmet och detta enbart för barnets bästa.


Det är ju psykiskt barnmisshandel som visas i våra Tv-apparater och ingen verkar reagera....



Är det verkligen bara jag som ser att flickan är livrädd för sin egen mor????



Gunilla ska inte sko sig på sin dotter på det här viset..



Det värsta är ju att hon tjänar pengar på detta och vi sitter tysta och tittar på, när ett barn blir behandlad på detta viset.



Finns det inget folk från barnavårdsnämnden/sociala m.m. som ser detta och som ingriper och som tar bort flickan från denna hemska moder?



Det gör mig ont att se ett barn bli behandlad så här....



Är det bara jag som känner så!!!???.......











Kram från Mor i Stugan

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker också det är fruktansvärt, stackars, stackars barn. Men mamman förstår ju inte hur illa hon behandlar sin dotter, hon tror själv att hon gör rätt, vidriga människa...

Evelina sa...

Håller med!

Anonym sa...

Jag håller med dig fullständigt,

Anonym sa...

Jag instämmer,