Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 november 2011

Glömde berätta !



Att jag vann på Lotto . Jippi hurra. Sitter här och undrar för fullt hur jag ska spendera pengarna.


♥♥♥♥

Sitter och drömmer mej bort.



Solsemester.....





Pyramiderna kanske.......






Cykelsemester kanske skulle vara nåt.....





En resa till alperna........







Lika bra att inse att med en vinst på 133 kronor är det bara att fortsätta ägna sej åt detta. Suuuuuuuuuuuuuuuuck










Tjileevippen på er..........









1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du , man får nog bara drömma, men drömmar är aldrig fel .
vad vore livet utan dem.