Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 november 2011

Tjolahopp !



Jag ville bara säga HEJ till er kära vänner, jag hoppas ni har det bra.



Själv skuttar jag om kring här varje dag och bara njuter av varje snöfri dag jag får.



Igår så värmde solens strålar mig när jag var ute i trädgården , inne värmde brasan i täljstens kaminen mig och mitt hjärta blev varmt av min kära makes kärleksord och bredvid mig på golvet låg hundarna och njöt.




Så vem kan klaga..........












Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

1 kommentar:

Bestemor Drillo sa...

Så trivelig du skriver mor i stugan!
Vi som har det slik kan ikke klage selv om vi får snø også!
Klem fra bestemor!