Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

20 november 2011

Jul på Liseberg !

Gud så mysigt!



Det var första gången jag var där och julstämningen infann sig direkt.


Alla magnifika ljusdekorationer och alla dofter av jul ifrån stånden.


Vi drack varm choklad med grädde på och köpte polkagrisar.

'






Beskådade renar , vandrade runt och såg på alla juleljus , såg barn åka pulka i en konstsnöbacke


lyssnade på julmusik.


Tittade på tomtar , kransar, julpynt och allt möjligt , andades in julstämningen ..........






Önskar alla en underbar vecka







Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: