Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 juli 2010

Avkoppling , kom med boktips. !

Jag har alltid läst böcker .

Började jag läsa en bok så kunde jag inte sluta förrän den var genomläst.

Men nu idag så har det behovet minskat betydligt.

Men läser alltid när jag lägger mig , just nu läser jag " Flickan med de röda skorna "
tack wivi för tipset.

Förmodligen är det mitt dator-användande som har gjort att jag inte läser lika mycket som förr.

Jag har även testat att lyssna på tal-böcker , men det var absolut ingenting för mig.

Eftersom jag hinner somna innan jag ens har kommit till första kapitlet och sen får jag börja om från början igen.

Så det bli ganska så långtråkigt och höra samma sak varje gång. :=)

Kanske jag tar mig tid och lägger mig i badenbaden stolen en dag nu i sommar och gör ett nytt försök med min tal-bok.

Såvida jag inte hinner somna förstås.

Har du några bra bok-tips så välkomnar jag det , gärna sanna historier........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: