Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

29 juli 2010

Fint blir det !


Fint blir det , här är makan i full gång med att nu måla vävtapetern han satt upp.



Lilla barnbarnet M har kollat in hur hans OFFAR ( morfar ) gör , först målar man med pensel.

Sen förstår ni så rullar man på väggen , och det blir kanon fint.

♥♥♥♥♥♥♥♥
En PAUS i ARBETET och vi åkte ut till Hallans Väder ö.

Här var det mycket intressanta saker man kunde hitta ;).




En Stor Segelbåt med Hollänskt flagg , låg förtöjd utanför ön.


Den tyckte M var jätte in tresant .


Trötta och nöjda efter en halv dag på
Hallands Väder ö drog vi oss hemåt , för att fortsätta och måla.
Kan säga att det blev super snyggt när det var städat och alla möbler var på plats , har inga kort
för MINNET i kameran var fullt
NATURLIGTVIS.

KRAM och ha en skön helg........




Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: