Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 juli 2010

Hallon , glass och vatten !

Idag kom svågern R. med sina 2 barn K o K. och hälsade på.



Vi började med att plocka hallon allihopa , som vi sedan satte oss på altanen och smaskade
tillsammans med glass , det var mumsigt.

Sen tyckte K att vi skulle gå ner till havet ( Sjön Vidöstern ) , sagt och gjort , vi packade ihop lite
saker och gick ner till sjön , där vi hade super mysigt.


Lite bilder som får tala för sig själva.












Ha en fortsatt skön kväll.......





Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: