Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 mars 2011

Det börjas i tid !

Jag är ingen älskare av MC , har åkt 1 gång och det räckte.....
Hur många är det av er som längtar efter att ta fram bågen och ta en
sväng i vårvärmen igen.

Har du en egen båge.

Eller har du en önskan att få äga en egen.

Du kanske har haft en och har fina minnen från den tiden.

Eller du bara kanske drömmer dig bort att du åker ut på en MC tur med

någon.

Nu har vissa av oss kommit upp till åren och kan återuppta tidigare

intressen , tex att ha en egen Brumm BRuumm.


Några av oss har till och med skaffat sig en MC på gamla dar och dra
Sverige runt på vägarna när sommaren kommer.

Ni som har det , får jag önska en skön Mc sommar.......


Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: