Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 mars 2011

En karamell till dig !

Måndag !

Passa på och njut av dagen som om det vore den ljuvligaset karamell.

Nu närmar vi oss snart mitten av Mars fattar ni hur fort tiden

rullar på.

Snart är det full vår och sommar , tro det eller ej men så är det

iallafall..

Hur har ni det med humöret visst blir man vissen när aldrig värmen

kommer.

Jag tror jag tror på sommaren men nu vet i sjutton för först ska ju
våren komma , och vart den har gömt sig det vet inte jag.


Vet du.........














Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: