Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

31 mars 2011

Hemskt !

4-åriga Lu Zhihao

När den lille kinesiske killen föddes vägde han 2 600 gram.


Men den nätte pojken är ett minne blott.


I dag väger han fem gånger så mycket som de jämnåriga barnen på dagis.


Lu Zhihao är nyss fyllda fyra.


Han är 110 centimeter lång.


Och väger 62 kilo.


De har inga så här stora personer i våra familjer och vi vet inte varför han ser ut som han gör.


Det är naturligtvis djupt tragiskt.


När man har den här sortens fetma får man i regel


åldersdiabetes och ledproblem redan i tonåren........










Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: