Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 maj 2010

Allt om inget !

Funderar och funderar.

Vad ska egentligen en blogg handla om , vad är det som gör den BRA.

Vad ska den handla om.

Jag har då verkligen ingen aning , funderar på det titt som tätt.

Om man går in och kollar på nån som har många besökare och kommentarer så ja inte vet jag vad det är som gör att deras blogg drar till sig besökare.

Tycker alla verkar lika .

Kanske är det för att man så gärna vill att det ska vara bra.

Jag vet inte.

Men om nån därute har nått förslag så.

Vänligen skriv det under kommentarerna är ni snälla........




Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Din blogg är bra bara för att den är din! Dina tankar och funderingar så jag hoppas inte du tänker ändra på den för mycket för jag tycker om den som den är...
Man drömmer sig tillbaks när man ser små barns lyckliga ögonblick...
Ha en bra dag
kram wivi