Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

16 maj 2010

Utfärdas en varning !

 

 

img_4259

Visst har ni hört att choklad är bra för hjärtat.

Äter man choklad två eller flera gånger i veckan

så  minskar man risken att dö i

hjärtinfrakt med drygt 30%.

Men andra dagen sägs det att om man äter

choklad så blir vi  deprimerade.

Hur  sjutton  man än gör så är det skadligt

på något sätt , attans också.

Choklad som är det  godaste som finns.

MUUMMS………

Kram  Mor  i Stugan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja choklad är gott!
Mörk choklad är nyttig, innehåller antioxidanter som är bra för immunförsvaret, så det är bara att mumsa på / Carina

Jorids BestemorBlogg. sa...

Tusen takk for koselige komenetarer på bloggen min.jeg er innom din blogg hver dag og koser meg med dine inlegg.
Angående sjokolade så er det sundt med måte spesielt for de det er godt for sjelens nytelse,mmmm og så en kopp kaffe til...DEILIG spør du meg:)))