Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

01 maj 2010

Oskrivet !


Jaha , då var de en ny dag som man ska ta hand om då å göra de bästa av , har ni tänkt på , en ny dag är egentligen ett oskrivet blad.

Man vet ingenting om hur dagen kommer se ut.

Man kan planera för den , men som ni oxå troligen har märkt så kan de ändra sig lika snabbt som en fis dyker upp.

Idag har mitt oskrivna blad några rader om en sväng in till stan , sedan måste jag kolla in en Loppis.

Sen får vi se vad som dyker upp , tänker inte planera in nått mer utan ska se vad livet lägger i min väg i dag :-)

De pratades om att de var regn på intåg , men än så länge är det uppehåll , hoppas det fortsätter så.

Ha en fin dag ni oxå , kanske vi ses på Loppisen.......
Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ha en underbar helg!!
kram wivi