Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 maj 2010

Morgon rim !

Här sitter jag mol alena...
och dinglar med bena.

Funderar på vad jag ska hitta på...
mer än att ta hundarna ut och gå.

Visst finns det massor att göra...
men varför en lugn dag förstöra .

Nää , jag blir nog ute mest hela dagen...
tills det är dags att mätta magen.

För mat det måste jag ha...
annars mår jag inte bra.

Blir sur och tvär , inte kul...
då blir det bara en massa strul.

Nu ska jag gå och göra mig klar...
vill inte gå ut bar.

Hur skulle det se ut...
en gammel kärring som är slut *haha

Nää , ordning och reda , det ska det va...

sköt om er och ha en bra da =)..........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: