Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

04 maj 2010

FUNNY !

En ung vacker kvinna kom in i en affär och frågade vad ett klänningstyg kostade.

För er kostar det bara en kyss, sa den manlige expediten galant.

Det var billigt , svarade hon.
Jag tar fem meter, men ni får komma hem med det.

Så gärna , så gärna.
Vilken tid passar det.

När som helst på dagen.

Min farmor betalar och hon är alltid hemma...........





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Den satte latteren i gang. Morsom! :)
Og takk igjen for hyggelig kommentar. "Krutgumma" slo godt an hos meg, det passer bra når det gjelder å følge med, som menneske er hun nok atskillig mer stille og mild. :)

Hei igjen i "Stugan"!