Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 september 2008

ENERGI !!




Ja nu går vi mot mörkare tider och det betyder att all solenergi börjar ta slut i kroppen, så då tänkte jag att det är dags att ladda upp med ny energi. För många av oss, både män och kvinnor.
Speciellt för små barnsföräldrar är det ingen dans på rosor alla gånger. Det är svårt att få kraften att räcka till. Kärlek, jobb, vänner och inte minst familjen.Ja, vi vill så mycket, men har inte energi nog för allt vi vill göra.
Oavsett om man känner sig allmänt trött och kraftlös, överväldigad eller nästan förlamad av stress eller kanske bara behöver lite extra marginaler i vardagen , så skadar det inte att pröva något bra energitillskott. Så nu ska jag knapra på Enaxin som ska vara en kraftfull energikick enligt Hälsokosten. Så nu förhoppningsvis kommer jag att ha massor av energi under de mörkaste månaderna.

Inga kommentarer: