Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 september 2008

Hjälshammar !




Ja som nu ni kanske vet så bor jag i en liten by som heter Hjälshammar hur många som bor här har jag faktiskt ingen koll på tyvärr ( får väl ta reda på det ). Men i vår lilla söta by så är det förtagssamma människor vi har 2 unga tjejer som startat eget , den ena har allt inom hundartiklar från liten till stor vovve. Den andra har allt för hunden ska bli fin trimning ,klippning mm. och även hundpensionat i väldigt liten skala än så länge.Som hundägare har man det ju jätte bra allt finns i sin egen lilla by. Sen för den händige har vi en garnaffär som har funnits i många år och är vida känd, dit kommer folk från andra städer och handlar , så fortsätter det så så kanske lilla Hjälshammar hamnar på Världskartan, nä nu tog jag väl i , men roligt skulle det vara.

Inga kommentarer: