Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

25 september 2008

Skäl för sitt namn..

Utförsäljning , affären ska upphöra, då måste man ju dit och fynda lite saker .Glad ihågen åker jag dit , funderar under bilfärden vad jag ska inhandla och det blev mycket i min lista ,i huvudet.
Men döm om min förvåning när jag gladeligen klev in i affären , inte en pryl så långt ögat nådde , det stod en sak här och en sak där det var totalt rensat , jag bara gick och gapade , jag som skulle fynda så många saker . Tänkte för mig själv stäng munnen så du inte sätter alla dammråttor i halsen som ligger under de tomma hyllorna.
Tittar mig omkring, ser fler besökare med samma min som min egen, då blir jag full i skratt . Jag strosar omkring och upptäcker att det iallafall fanns några tavelramar kvar , så jag nästan kastar mig över dem och lyckas att få 2 stycken. Ja nu har denna affären EKO gjort sitt , men hade jag ropat mitt namn så hade det kommit ett EKO tillbaka, det garanterar jag, så tom som den var.

Inga kommentarer: