Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

06 februari 2011

Äkatenskaps Problem !

Ellen och hennes man Bob gick i terapi efter 25 års äktenskap.
Vad var problemet?

Och Ellen började passionerat , snörvlande , smärtsamt att dra fram alla problem , som de haft
under deras 25-åriga äktenskap.

Om och om igen , hela visan , förnekande, brist på ömhet,

tomhet , ensamhet , oälskad och oönskad , en oändlig lista på

oemotsedda behov, som hon saknat under äktenskapet.

Slutligen , efter oändliga upprepningar , avbröt terapeuten , gick runt skrivbordet
och bad Ellen att stå upp.
Kramade henne , knäppte upp blusen och bh:n
masserade brösten samtidigt som han kysste
henne ......framför hennes man , som bara höjde på ögonbrynen.

Ellen tystnade , knäppte blusen och satte sig tyst ned , märkbart generad.
Terapeuten vände sig till Bob och sa.
Detta är vad din fru behöver , 3 gånger i veckan.
Klarar du det.

Bob tänkte efter , och svarade.
Jag kan släppa av henne här måndagar och onsdagar, och
fredagar för då spelar jag golf ..........





Kram Mor i Stugan

1 kommentar:

Anonym sa...

den va kul !!!!