Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

21 februari 2011

Kostomläggning !

Ja , då måste man verkligen gå in för det också.....

Nu har jag lagt om min kost.


Jag har t.ex. lagt bearnaisesåsen till höger istället för till vänster om pommesfritten.


Jag har lagt min dagliga bakelse både överst , nederst ,


till höger och till vänster på tallriken , istället för i mitten.

Inte ett gram har jag gått ner..........


Så jag tror inte ALLS på kostomläggning.........

Kärlek & Ljus från Mor i Stugan


1 kommentar:

Bestemor Drillo sa...

Nei kos deg med sausen din!
Det hjelper vel heller ikke å legge den under tallerkenen heller?????
Klem fra meg!