Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

23 februari 2011

Brrr Kallt !


Kalla tider , härliga tider.


Jamen så kan man ju också se det som , det är strålande vackert

väder ute, bistert , nej jäkligt kallt, men mycket vackert.



Man får ta det onda med det goda och vara nöjd med ALLT.


Eller så kanske inte , jo det skall man nog vara.


Allt är ju övergående och snart spirar våren och snön tinar bort och

allt blir grönt och skönt ute .


Längtar dit , vi får vänta ett tag till.


Men men , det kommer , var så säkra på det.


Men just nu , alldeles för kallt , dock strålar en blek vintersol

ner på oss , ingen nämnvis värme känns från den.........










Kärlek & Ljus från Mor i Stugan

Inga kommentarer: