Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

27 februari 2011

Om jag fick bestämma !

Exakt så här skulle min hall se ut, om jag fick bestämma..
Jag har alltid tyckt att man ska ge ett varmt och välkomnande intryck i en hall.
Och detta är väl något i den stil som jag egentligen skulle vilja ha istället för den nuvarande.
Men samtidigt så undrar man ju vart man här hänger av sig sina ytterkläder.
Eller måste man ha en betjänt som tar hand om den saken tro......
Kärlek & Ljus från Mor i Stugan


1 kommentar:

Kamerasamleren sa...

Hei Mor i Stugan!

Det jeg undrer meg på, er om de som bor i huset er så lite enige, eller uvenner, slik at de må ha hver sin trappeoppgang/nedgang. :)

Ellers er det vel ikke noe problemer angående ytterklær, de blir vel hentet å levert i limosine og sin egen privatsjåfør, muligens. :)

Men du verden, fint ønskes det gjester og beboere velkommen! Men om jeg ville ha det slik, det...

Ha ei fin uke, selv om du er svensk :) (Dette er regnet som en spøk og tankene går mot VM...) :) Som jeg for øvrig ikke ser veldig mye på. Som jeg har sagt på bloggen tidligere, "jeg er ingen verdensmester mann, forsøker bare så godt jeg kan, å mestre verden. :)