Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

09 februari 2011

Lite skriv torka !

Igår så såg jag SOLEN.
Det kanske finns hopp om en vår till slut ändå.

Nu börjar snön att sakta sjunka ihop här.

Att gå på skaren går inte längre, så nu har jag fått lägga om på min rutt.

Det var för jobbigt att trampa igenom hela tiden.
Jag vet , det skiter ni väl i ......... Ja där ser ni . jag har fått

lite skrivtorka.

Kan det bero på SOLEN , den värmer så.
Idag så ska jag få besök igen av SOLEN..............kan det vara sant .........










Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: