Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

05 februari 2011

Barn och Datorer !

7-åring försökte köpa jetplan på Ebay





Det gäller att hålla koll på sina barn när de surfar på nätet.

En amerikansk pappa fick en chock när han såg vad sonen gjort.
7-åringen hade köpt ett jetplan på Ebay – värt över 700 000 kronor.

700 000 kronor må vara billigt för ett gammalt brittiskt jetplan.

Men knappas en prislapp som matchar en 7-årings ekonomi.

Detta brydde sig dock inte en amerikansk pojke om.

När hans pappa fick se vad sonen gjort fick han en chock.

7-åringen hade tryckt på ”köp nu”- knappen och pappan fick snabbt rycka in för att rädda
familjen från en ekonomisk katastrof.

Han ringde upp företaget och bad om ursäkt , så det är fortfarande till salu..........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: