Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

19 april 2010

Läppstift eller inte !

Jag har aldrig i mitt liv haft läppstift men att det ser så otroligt fint ut när andra har målat läpparna med lite färg.

Jag har aldrig tyckt att jag har passat i målade läppar.

Ska ärligheten fram så ser jag mer eller mindre ut som ett fnask.

Jag som bara använder VALLA ( Försvarets hudsalva ),som jag inte kan leva utan.
Men jag ska ändå prova ett läppstift :=)

Så får jag och min familj kanske ett gott skratt.

Undrar vad det är som gör att en del ser helt otroligt vackra ut med målade läppar , medans
såna som jag bara ser ut som en påskkärring , på väg till blåkulla.......



Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: