Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

14 april 2010

Mannekänger !

Måste man gå så fruktansvärt fult på modevisningar.

Vad är det som säger att man måste gå så .

En "normal" gång och vips så ser vi kläderna så som dom bärs upp på "normala" människor.

Sen är det ju en fråga om kläderna finns i alla storlekar.

Man får ju inte ha några några överflödiga kilon.

Men visst finns det massor av kläder som jätte snygga och som så många fler skulle köpa.

Om det bara fanns i "normala" storlekar.......





Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Akkurat det har jeg tenkt på jeg også ja.

Jeg synes det ser komisk ut og små ler inni meg når jeg ser det på TV. Har kommet til den løsningen at det er for å få flest mulige til å se på jeg, ikke bar de som er ute for å se på klær, damer og menn. :) Men også de som vil ha seg en stille latter.

Kommet vel hjem fra turen til Thailand? Sikkert en fin tur.

Ha det fint med deg og dine.

Torilpia sa...

Jeg er så enig .. er så mye lekkert å få kjøpt .. men himmel så bittesmått alt er .. *sukk*

Velkommen hjem igjen .. håper dere har hatt en kjempefin tur - noe jeg tror dere har hatt .. men at dere også har fine dager hjemme.

Stor klem fra meg :o)