Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

22 april 2010

Trasa Lump !

Jag minns när man var yngre så blev man helt förtvivlad om det bara blev en lite reva på sina kläder.

Idag säljs det kläder som är trasiga och lappade lite här och där.

Det är modernt , säger dem lärde , att ha trasiga kläder på sig idag.

Är det snyggt eller.....



Kram Mor i Stugan

2 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Jisses!!
De skaffar vi och går ut på stan..
Snart blir vi tagna av polisen för förargelseväckande beteénde (kan inte stava jag vet!!)
Snart får du smaka på solen i helgen...
Du har en liten butik strax upp i byn har du varit dit o köpt till dina små änglar??
Ha en bra fredag
kram wivi

Ancan sa...

Jag kan garantera att det inte hade varit snyggt på min kropp iallafall hahaha