Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

26 december 2010

Är du Facebook-beroende !

Tidning! 76 sidor praktiska tips.

Upptäck Facebooks hemligheter.
Här är guiderna som hjälper dig får ut maximalt av tjänsten , och gör dina vänner avundsjuka.

Produktguide.

Prylarna som har Facebook inbyggt.

Testa dig själv. Är du Facebook-beroende.

Spel och nöje.

10 bästa spelen att slösa bort tid med.

Skydda ditt privatliv.

Blockera svärmors nyfikenhet , så gör du steg för steg.

Se upp.

Så kan din profil utnyttjas av inbrottstjuvar.

Det är tur att man inte har gått med där , så FACEBOOK-BEROENDE är jag INTE........
Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: