Mitt foto
Det som jag skriver här i min blogg , det är mina innersta och ibland lite virriga tankar. Men dom är mina , det är mina tankar , funderingar, frågor , berättelser , mina ord. Allt detta virrvarr av bokstäver , det är JAG. En blandad kompott av allt möjligt helt enkelt.

18 december 2010

Blivit anfallen !


Senapsburken anföll mig när jag öppnade kylskåps dörren i morse.


Inte nog med att den anföll mig ,när den damp i golvet så öppnade sig locket.


Jaahaaa ni , en härlig sörja , kallat.

Nej Nej Nej , inte skit , men senap , spred sig över min lekamen.


Inte roligt alls.


Inte bara över mig utan min omgivning fick sig också en dusch av små irriterande kluttar av

den trevliga skiten , oooppppsss , senapen.



Om jag har haft roligt den senaste halvtimmen.


Neeeeeeeeeheeej.


Ja , så började min dag..........








Kram Mor i Stugan

Inga kommentarer: